Gå til innhold

Jeg kommer nå snikende inn her jeg ;-)


skytten-79

Anbefalte innlegg

Spennende dette.Er begynt på min 8.uke.Har sålangt termin 1.juni,men antar den blir flyttet noen dager fremover etter UL,det ble den med de to andre,å det har stemt bra...Har to store unger fra før,ei jente født i 2000 og en gutt født i 2003,så dette blir attpåklatt ja ;-) Både spennende og litt skummelt å starte helt på nytt med småbarn :-) Må si det er koselig å lese det som blir delt på disse sidene,blir liksom ikke så alene om alt som skjer nå i disse tider mens det ennå er "hemmelig" at det er noe på gang ;-) Vi har ennå ikke fortalt storesøsknene at jeg er gravid,tenkte det var litt i tidligste laget,er jo ennå litt utrygt føler jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig :) Gratulerer med atpoklattspire! Enig i at det er godt å skravle med andre her inne før nyheten kan spres offentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye:)

Har en 03 jente fra før her...og dette barnet er vel ganske etterlengtet. Har vært prøvere siden 06, og nå gikk det etter

en pergo som endte i ex-u,

en ivf,

en icsi i 2010

og nå satt det på icsi forsøket sist mnd.

Er etter mine beregninger 5+2 i dag og har termin 12.juni 2012.

Men kjenner jeg er veldig urolig..da jeg har hatt veldig menssmerter i mage og rygg i dag, pluss at tårene renner for omtrent ingenting. Og siden det er så lenge siden jeg hadde et "vanlig" svangerskap så husker jeg faktisk ikke hvilke plager jeg hadde...bortsett fra oppkast. Skal på ul 24.oktober, og håper det kan roe nervene mine litt. Håper å kunne følge deg på ferden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også L8 :-)

Vi må vel bare krysse fingrene å håpe på det beste,vi har jo desverre ikke så mye å stille opp med.... Jeg krysser fingrene for deg :-)

Har glemt mye av symptomer å sånt merker jeg,det er jo så lenge siden sist,8år...Jaja,vi finner vel ut av det ;-)

Jeg er veldig trøtt hele tiden,kjennes ut som jeg har "sandpapir" bak øyelokkene hele tiden,å uggen om morgenen men ikke oppkast heldigvis,men det kan kansje enda komme??? Humøret er stabilt så langt,men husker at det svingte veldig med begge de to andre,så det kommer vel.Hadde også bekkenløsning i begge svangerskapene,håper det ikke blir like ille denne gangen.

Jeg har ikke fått noen ul time enda,kun legetime,å den er 8nov...

Jeg vil gjerne følge deg videre,gleder meg allerede :-)

Klem fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...