Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Har en mann som er 1,72 m høy og fri for hår... Noen kilo for mye har han også (men det har forøvrig jeg også) Nei, jeg mottar dessverre ingen stønader for han;) Men han tjener ganske bra selv;) Tenk om mannfolk skulle hatt slike diskusjoner! "Norn her som har vært dobbelt uheldig og er gift med ei som har strekkmerker OG ikke er kvitt alle gravidekiloene?" "Noen som har kjerring med tynt hår etter amming OG hengepupper?"
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Du skjønner at dette bare er tull håper jeg...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Klart! Men jeg vet at enkelte er så overfladiske at de faktisk mener det!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Til deg HI.... En ting du må lære deg først som sist her inne på anonymforum, er at det fra tid til annen kommer opp de særeste temaer man tuller med. Og når tulledamene er i gang er de ustoppelige - de gir seg ikke første gang for å si det mildt. All tullingen er harmløs ment - og er ikke for å såre noen... Tåler man det ikke, eller ikke skjønner at det er tull - så bør man backe unna de trådene som dette vaset er på ;-) Eller man må holde seg unna anonymsiden. Du skal også vite at hvis du ønsker mer seriøse svar bør du legge de på en trimester-tråden, skravletråden o.l
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Du er ganske naiv om du ikke tror menn diskuterer og klager over damenes forfalne utseende. Og de kødder ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå