Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 å være sexy....å føle seg attraktiv? For meg er det (desverre?) kjempe viktig. Jeg må se smashing ut hver dag. Går ikke ut uten sminke(selv om jeg faktisk kunne det) Jeg er vant fra tidlig tenårene å få masse oppmerksomhet fra guttene og etter jeg ble mamma føler jeg at det er enda viktigere å føle seg attraktiv.... er forresten 25 år:) bare meg??:S
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Det er viktig for meg, men jeg kan likevel gå uten sminke Pynter meg ikke opp for å gå på jobben da jeg jobber i helsevesenet.. Desverre er det blitt mindre tid til å pynte meg føler jeg etter jeg fikk to tette..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Dessverre har det blitt mindre og mindre viktig for meg. Etter 2 svangerskap er kroppen min rett og slett fæl, og klær sitter ikke pent. Merker at jeg sjeldnere og sjeldnere orker å sminke meg og fikse håret - hva er vitsen, jeg er jo overvektig! Jeg skjønner selv hvor tåpelig det høres ut, men jeg tror rett og slett jeg må slanke meg før jeg kan i det hele tatt pirke borti idèen om å være sexy igjen (selv om mannen min synes jeg er like fin, gudskjelov for det).
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Når jeg går ut blant venner eller i byen så synes jeg det er viktig å se bra ut. Det å føle seg vel og attraktiv, men hvis jeg skal være sammen med barna og vet at jeg skal leke med de og vi skal herje mye, så er det ikke så viktig for meg hvordan jeg ser ut.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg fikk ikke oppmerksomhet fra guttene da jeg var yngre, men mye i eldre alder. Dvs fra 20 og oppover. Er 31 nå. Vet mange finner meg attraktiv og jeg liker å se bra ut, men gidder ikke sminke og dolle meg opp for å gå på butikken, ut å leke med barna osv. Sminker meg når jeg skal på jobb og når jeg skal på fest o.l. Kler meg etter anledning. Fint på jobb, pynter meg til fest og har vanlig slitesterke klær når jeg er med barna. Det viktigste er at jeg er fornøyd med meg selv og har en mann som synes jeg er sexy. Trenger liksom ikke all den oppmerksomheten fra andre lenger selvom det var spennende en stund:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå