Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Har ei datter på 1,5 år som har hatt korte sovestunder fra første dag. Hun sover nå 20 min iløpet av dagen, og er veldig urolig om natten, klokken 5 er hun ferdig for natta!(da sovner hun mellom 19.30-20.30 om kvelden) ....Og da ser vi ut som zombier vi foreldrene...selv om vi legger oss klokken 10 så våkner man jo flere ganger av at hun gråter/er urolig... Vi har ikke eget rom til henne enda da vi har 2 andre barn også i huset og rom nr 3 er under oppussing... hun har et voldsomt temperament og er utroooolig mammadalt.Hun hyler slik at jeg klarer nesten ikke stå inntil henne da, det skjærer gjennom glass!Mannen min sa han aldri hadde hørt et slikt mål før....enig der:S noen gode tips?:S jeg er jo bekymret for om det feiler henne noe, men kanskje er hun bare sta....................tåler ikke nei iallefall.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Er i akkurat samme situasjon som deg! Se tråden på første siden her.. Jeg har hele trodd at det har vært noe som feiler henne, vondt her og der, tenner osv, men nå tror jeg at jeg bare må gi meg med å unskylde henne... Tror de er rett og slett utspekulerte.. Her går det utover alle i huset, ingen får sove om natten! Ser ut som zombier vi også, føler ikke at vi får yte det vi vil arbeidsmessig.. Vi er heller ikke noe gode foreldre føler vi etter en sånn mangel på søvn. Og ja, vi tåler å stå opp 1 gang om natten for å gi smokk f.eks, men ikke dette her.. Håper det er noen gode råd å få her.. for nå vil mannen gi henne sovemedisin..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 uff nei det er ikke lett med barn som ikke vil sove. sovemedisin kommer jeg ikke til å gi henne uansett, får heller bare legge meg når barna legger seg:S Hun burde være sliten etter dagens aktiviteter, men tydeligvis ikke:S Håper også det kommer masse gode tips her!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå