Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 nr 1 kom en liten kul i uke 32, var ormalvektig i utgangspungtet og gikk ned 12 kg pga oppkast og kvalme.. la vel på meg igjen 12+2kg totalt.. altså to kg over utgangspungtet nr 2 kom magen pang over natta i uke 22 og har sett høygravid ut siden, magen har ikke vokst noe de siste 12 ukene og er på samme str som ved termin med eldste.. gikk nå ned 9kg først og har lagt på meg 9+2kg i uke 33.. også 2kg over utgangspungtet hittil.. blir nok fler etter hvert
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Alle, selv fremmede, så det tydelig når jeg var bare 5-6 uker på vei, fordi jeg ble så utrolig oppblåst! Dette gjaldt både første gang og de andre gangene. Nå er jeg 11 uker, og fremmede damer stopper meg på gata og spør om ikke jeg skal føde snart....!!!! Særlig på ettermiddagen, når magen siger ut. Tidlig på dagen ser den litt mindre ut. Men hvordan skal dette ende????
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 dessverre veide jeg så mye som 106 kg da jeg ble gravid. Er 18 uker nå, og noe mage syns ikke, jeg har stor mage fra før.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Var også tidlig oppblåst. Folk var ikke i tvil fra uke 25 ca...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Fra uke 12 begge gangene. Er normalvektig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå