Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Hva bruker dere til høstklær og vinterklær til de små? Jeg har hatt både hel parkdress (brukt i bhg) nå i høst, hjemme har jeg brukt jakke og bukse til mini på litt over 2 år. Har kjøpt hel vinterdress, men skal også ha en en ekstra dress. Men har nå lurt på å kjøpe jakke og bukse. Sånn bukse med høyt liv og seler for å slippe snø nedover ryggen. Hva synes dere er best?
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg foretrekker helt klart heldress, til store og små! ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Har bare brukt heldress på mine helt frem til skolestart.. Selv i første og andre klasse er det mange som foretrekker heldress.. raskere å få på seg osv..
novembergutten:) Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Fan av begge typer, men høstdressen til tulla på 2,5 er todelt, greit å ta av jakken og bare gå i vanlig genser når dagene er svingende, og fremdeles kan være varme på formiddagen:)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Vi har heldress, men har også overtrekksbukse. Jeg kjøper vinterdresser med løst for, bruker da den også som høstdress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå