Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Gruer meg allerede:( Han tok et bilde for 3 år siden, alt var bra. Nå lurte hun på nytt bilde da det ikke er tatt etter han var frisk. Bilde er jo greit, men livredd for narkosen. Er dette virkelig nødvendig? Ville du nektet?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Det er jo totalt umulig for oss å bedømme om det er nødvendig eller ikke. Barn som skal i MR trenger ikke tung narkose.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Sist tok det 2 timer, de inntuberte han:( Får svar til uka om hva legen anbefaler, men dette gikk meg imot.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Det kan jo være greit med second opinion, men da bør det være av en lege som kjenner ditt barns sykdomshistorie, Skjønner likevel din skepsis. Man skal ikke utsette barn for narkose, intubasjon og MR uten reell grunn.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Etter MR bilde sist sa legen på Riksen at de ikke likte å legge små barn i narkose, dette tenker jo selvfølgelig jeg på nå. Den nye legen har ikke journalen, da vi måtte bytte til et annet sykehus, men skulle be om den. Hun er barnelege, mens de legene vi hadde på Riksen var nevrologer. Sykdommen han hadde var en veldig sjelden nevrologisk sykdom. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå