Gå til innhold

hun i unge mødre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns ikke det at hun var overvektig som gjorde henne ekkel. heller det at hun sier hun aldri kunne jobbet med psykisk utviklingshemmede fordi hun må tørke dem i rompa!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, for min del ble jeg mer sjokkert over kommentaren hennes om at samboeren er "halvt steril". Hvordan blir man halvt steril?

Skrevet

haha, ja, ikke sant!! heheheh

Skrevet

hehe jeg også, hun har en skikkelig "wonderbaby" i og med at mannen som er halvt steril har greid å få to barn ;) (ett prøverørs, vel og merke..) Kanskje det var ekskjerringa som var "halvt steril"? Ellers sjokkerer hele holdningen hennes meg stadig vekk... "Jeg er så moden, og ikke 20 i det hele tatt, jeg har alltid vært mye mer voksen enn de på min egen alder, jeg var liksom ferdig voksen når jeg var 12...."-type holdning.

Skrevet

Og så glemte jeg en ting. Forrige ukes episode snakket hun om at hun var glad hun fikk barn som ung, ellers kunne hun ha "havnet i feil miljø og begynt med hasj eller dop, eller no". Sist jeg sjekket var hasj dop..

Skrevet

haha, ja, jeg hadde glemt det med hasj og dop og sånn! morsomt!!! huff.. *rister oppgitt på hodet*

Skrevet

haa ja sant dt!! Jeg ble helt matt da hun sa det, greide ikke finne ut av om jeg skulle grine eller le.... altså - det er ikke et normalt valg bland ungdommer: barn vs dop..... hahha

Skrevet

Neineinei.

Det som var absolutt morsomst var at de var så flinke på å ha kjærestetid og være sammen, og det de gjorde var å sitte i hver sin sofa å se på TV og drikke brus og spise potetgull.

Og de hadde jo snakket om 3årsdagen som kom nå snart og at de skulle få barnevakt sånn at de kunne lage seg en god middag og leie en bra film og bare nyte hverandre.... og så ser vi dem "nyte hverandre" ved å sitte i sofaen å glane på TV. LOL

Skrevet

fytti for ei dame altså:P:P hahah

Skrevet

hahahaha må bare le. Hun hadde bare to alternativer hun, enten å bli mor eller bli narkoman. haha hun virker jo så umoden å lost

Skrevet

Litt komisk med henne som satt på skolebenken. (Ikke samme personen) "Jeg er ikke den dummeste kniven i skuffa"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...