Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 folk ikke greier å skrive hva tråden handler om I OVERSKRIFTEN! Overskriften er der av en grunn - BRUK DEN! Skriv HVA tråden handler om, slik at vi kan avgjøre før vi klikker inn på den om vi er interessert eller ikke. Bruker jo halve tiden her inne på å klikke meg inn og ut av kjedelige tråder, ikke rart mannen blir gal... Bruker jo dobbelt så lang tid her inne enn det som er "nødvendig"......
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg blir så irritert når folk ikke greier å skrive hva tråden handler om I OVERSKRIFTEN! Ja, HI, det blir jeg!! Arrrg!! Kunne du ikke skrevet i OVERSKRIFTEN hva denne tråden handlet om??!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Javel. Og du hadde en virkelig informativ overskrift her, mener du? Det eneste jeg får vite er at du er irritert, men det kunne likegjerne skyldes svigermor eller gubben.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Det var halve poenget, for når dere da klikket dere inn her blir dere like irritert på meg som jeg pleier å bli på alle andre som skriver sånn :) så KANSKJE folk slutter...?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Å gå foran som et godt eksempel er virkelig overvurdert. Er det ikke?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Synes folk er flinke til å skrive hva innlegget handler om i hovedteksten, jeg.. Ihvertfall på anonymforum.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 Det synes jeg er veldig overvurdert, jeg er nok mer en "payback's a bitch"-person! Desverre har jeg aldri vært veldig flink til å heve meg over ting......
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Det synes ikke jeg, ihvertfall ikke på typisk kjeder-meg-inni-veggene-dager, da er det MYE slike overskrifter ute og går.. HAr ikke sjekket idag, men det første jeg leste når jeg logget inn var en slik overskrift - ARRGHH
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #9 Skrevet 12. oktober 2011 Er mannen din gal? Eller er det så enkelt at du kan droppe denne nettsiden for en periode hvis det rocker livet så mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå