Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg synes han brøler til barna for ingenting også bruker han mye GÅÅÅ, hvergang de kommer nær han og det ikke passer, kan han si GÅÅÅÅÅÅÅÅÅ og dytte lett...hallooo liksom. Helt syk, han sier at han ikke roper da, det er det verste. Han kan heve stemmen sin til meg også. Dette er en kjærlig 4 barns far, men som klikker noe ganger og han er ikke klar over det... What to doooo.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Vi hever stemmen for å understreke at vi mener noe. Det er faktisk menneskelig og helt normalt.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Barna skjønner ikke når alvorlig... hi
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Hrm...ja, det høres litt ut som meg. Jeg må heve stemmen til 6 åringen min noen ganger. For når jeg har sagt f.eks at han skal rydde rommet sitt 5-6 ganger, uten reaksjon fra han, ja da må jeg heve stemmen for å få han til å høre. Og han har bra hørsel. Og noen ganger når jeg prøver å konsentrere meg om noe, og gutten driver å mase eller henge på meg, da må jeg bare dytte han bort og sier: gå vekk. Mamma må gjøre dette ferdig...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Menneskelig å heve stemmen, men sykt å dytte barn bort og brøle GÅÅÅÅÅÅ hvis de "kommer nær men det ikke passer".
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Må bare legge til at jeg dytter han forsiktig unna, ikke hardt at han faller på baken *rødme* Men jeg må virkelig si "Gå vekk", for hvis jeg ikke gjør det, så vil han fortsetter å henge på meg. 22.55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå