Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Nå er det bare å bruke 3 mnd på å bli drit lei jula
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Du velger det selv. Ikke synd på deg. Her begynner advent 1.desember og jule begynner 23.desember. Passer meg brillefint:-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Endelig er vi i gang ja! Altfor sent!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Enig med første anonym som svarte. Her begynner vi heller ikke før 1. desember. Risikerer å bli lei jula før jula har startet. Jobber i en butikk som tar inn julevarer allerede i slutten av Oktober. Og føler allerede at jeg er lei alt som heter jula før desember. Så ifjor gadd jeg ikke å pyne så mye til jul, fordi jeg er lei av alt julepynten i butikken.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Søren da, trodde jeg skulle lese ei bra oppskrift på marsipan jeg nå, men så var det bare syt Elsker jula, det er en god anledning til å fokusere ekstra på familie og kos
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 På Plantasjen har julepynten vært i salg i flere uker, arrrrrg!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har en jobb der vi ikke ser verken julepynt eller julemat før laaangt ut i desember, så jeg er av dem som slipper å bli overøst av jul, jul, jul over alt leeeeenge før jul. Hos oss er det advent med lys og stjerner fra 1. søndag i advent og jul fra sent lille julaften. Til gjengjeld varer jula til 20. dag jul, altså 13. januar, sånn som den gjorde i min barndom. Ja til jul i jula, nei til jul lenge før - skjønner godt at folk som blir overfalt av julevarer i oktober blir grundig lei lenge før jula kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå