Gå til innhold

Jula i full gang. marsipan og peppekaker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det bare å bruke 3 mnd på å bli drit lei jula

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du velger det selv. Ikke synd på deg.

Her begynner advent 1.desember og jule begynner 23.desember. Passer meg brillefint:-)

Skrevet

Endelig er vi i gang ja! Altfor sent!

Skrevet

Enig med første anonym som svarte.

Her begynner vi heller ikke før 1. desember. Risikerer å bli lei jula før jula har startet.

Jobber i en butikk som tar inn julevarer allerede i slutten av Oktober. Og føler allerede at jeg er lei alt som heter jula før desember. Så ifjor gadd jeg ikke å pyne så mye til jul, fordi jeg er lei av alt julepynten i butikken.

Skrevet

Søren da, trodde jeg skulle lese ei bra oppskrift på marsipan jeg nå, men så var det bare syt :P Elsker jula, det er en god anledning til å fokusere ekstra på familie og kos :)

Skrevet

På Plantasjen har julepynten vært i salg i flere uker, arrrrrg!

Skrevet

Jeg har en jobb der vi ikke ser verken julepynt eller julemat før laaangt ut i desember, så jeg er av dem som slipper å bli overøst av jul, jul, jul over alt leeeeenge før jul.

Hos oss er det advent med lys og stjerner fra 1. søndag i advent og jul fra sent lille julaften. Til gjengjeld varer jula til 20. dag jul, altså 13. januar, sånn som den gjorde i min barndom. Ja til jul i jula, nei til jul lenge før - skjønner godt at folk som blir overfalt av julevarer i oktober blir grundig lei lenge før jula kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...