Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Noen som har anbefalinger her ? Veninner som skal på tur, fortrinnsvis shopping :-) Må være sentralt i forhold til de beste shoppingsområdene (strøget?)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Anbefaler hotell Admiral som ligger ca 3min gange fra Strøget! Veldig flott hotell til venninneturer. Moderne nytt hotell i en eldgammel bygning. Flotte rom. Var der selv i sommer og gikk (med små barn uten vogn) til alt av handlegater/restauranter.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Ok, takk for tips. Skal sjekke det ut. Er det dyrt ?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Nå vil jeg virkelig anbefale deg å kun traske i Strøget... Shopping vil jeg ikke anbefale der. Det er det bare turister som gjør... Dyrt og dårlig.. Dra i Fields. Svært shoppingsenter i Ørestad. Rett ved togstasjon og Metro (20 meter). Ellers ville gått på vesterbro og Nørrebro. Men jeg ville bodd i sentrum, mye bedre på kvelder og når dere ikke shopper. Scandic har vel to hoteller i sentrum, First hotels har ett som jeg vet om. Ellers er det to sas-hoteller om dere vil litt oppi standard. Hold deg rundt hovedbanegården/Tivoli. Goood Tur!! Køben er herlig
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Vi ringte DFDS som vi reiste med, og spurte om de kunne skaffe billig rom på dette hotellet. Det nytter tydeligvis å spør for vi fikk det veldig billig. Men om dere skal fly ned så hadde jeg ringt dem selv og spurt om de hadde en god pris.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 Vi skal være noen dager, så det blir ikke bare strøget uansett. Men vi må ha det med oss - og tar det som utgangspunkt. Noterer så blekket spruter her...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Vi flyr ned, så da må vi sjekke litt på egenhånd.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #9 Skrevet 12. oktober 2011 Kan signere første anonym, Admiral er fantastisk! Du bruker nok litt mer enn 3 min til strøget, men går gjennom Nyhavn for å komme dit, og Nyhavn er perfekt for venninneturer. Dere skal vel spise og drikke litt også, ikke bare shoppe? Anbefaler også å ta buss eller taxi til Fields, et kjempeshoppingsenter ved Kastrup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå