Gå til innhold

Etter sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere etter sex? Jeg går alltid på badet og tisser, samt tørker meg. Er kun hvis jeg har hatt myyye vin at jeg sovner uten å stå opp.

HVis vi ikke bruker kondom renner ofte sæden ut før jeg rekker å kommer på do, synes dette er litt ekkelt, er det vanlig?

Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

både jeg og han går på toalettet etter sex. Vi har sex uten komdom så da blir det som regel litt gris. Jeg sitter meg på do for å tisse, tørke meg og "steller" litt nedentil for å få vekk alt av rester..mann gjør det samme. Tror det er veldig vanlig å gå på do etter sex :)

• 4 uker senere...
Skrevet

vi bruker kondom, så jeg ruller meg rundt og sovner. Utrolig deilig ;-)

Skrevet

vi våkner somregel etter sex, hører til skjeldenheten at vi sovner. da prater vi og lufter litt. så går han gjerne ned på¨meg så eg får en bonus orgasme. er vi skikkelige våkne har vi gjerne sex engang til. ellers ligger vi å prater litt og koser til vi sovner.

helt normalt. vi har og sex 5-7 gg uken og vi legger oss normalt tidlig, med mindre vi gjør oss ferdig på sofaen eller idet ungene er lagt seg da står vi opp å ser tv og vanlige kveldsting.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har et håndkle på nattbordet som jeg bruker. Har flere inni nattbordet slik at jeg bare tar frem et når jeg tror det er håp =)

Jeg legger det under meg når han fremdeles er inni for å unngå gris i senga og så tørker han seg og så reiser jeg meg opp og tørker meg. Gidder ikke vaske meg før til morgens..

• 4 uker senere...
Skrevet

Vasker oss og tisser begge to etterpå, jeg går på p piller, så jeg gidder ikke ha det inni meg. Jeg er ganske så fruktbar, og jeg ville også følt meg ekstra "utrygg" om jeg hadde sovet med sæden inni meg hele natta.

Har i tillegg et håndkle i nattbordet som jeg holder under meg til jeg kommer meg inn på badet. Vil helst ikke ha gris i senga eller på gulvet! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...