Gå til innhold

Homeparty! Erfaringer?

*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på hvilke type partyer dere har vært på/vært vertinne på?

-Var dere fornøyd?

-Noe negativt?

Alle innspill er velkommen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært på og vært vertinne for Tupperware... Dårlig oppmøte stort sett, for alle har allerede mer enn nok, rundt om. Men varene er jo knall bra... har bare kjøpt ting som jeg bruker ofte!!!

Har vært på party for Perfect Home, er mye fint, men dyre produkter så jeg kanikke handle så mye....

Har lyst til å enten delta eller være vertinne for sjarmtrollparty.....(ikke vært på det før)

Skrevet

Har vært på noen partyer rundt om kring.

Forever Living - Aloevera party. Sminke, kremer, drikker osv med aloevera som hovedingrediens. Kjempeinteressant

Bimi Underwear - undertøysparty som jeg har deltatt på 2 ganger. Veldig interessant, mye fint undertøy, ganske greie priser

Perfect home Party - deltatt en gang, mye fint, men litt for dyrt for meg

dildoparty - en gang. Vet ikke helt hva jeg skal si, kunne sikkert vært veldig morsomt og kult, men jeg synes det ble himla kleint. Hadde kanskje noe med at det bare var 2 mnd siden jeg hadde født og det siste jeg tenkte på var sex. Men de fleste venninnene mine synes det var dritgøy

Tupperware party - Likte kjempegodt. Men synes det er farlige party å gå på, man blir fort avhengig :)

Mary Kay Party: Elsket Mary Kay partyet. Fantastisk sminke og hudrenseprodukter.

Skrevet

Har vært på...

Tupper - mye bra. Noe er dyrt. Men er veldig fornøyd med produktene.

Perfect Home - mye fint, mye dyrt.

Sjarmtroll - her er det mye dyrt, men også mye som er lærerikt for barn. Spesiellt skrive bøkene har vært benyttet til gaver med stort hell.

Me&I klesparty - mest for barn, men også tøy for mammaer. Veldig fornøyd med tøyet. Holder seg bra i vask om du overholder vaskeanvisningene. Luene er populære her i huset. Lett å kombinere klærne hvis du kjøper litt, men ja de er litt dyre. Men absolutt å anbefale.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei.

Har vært vertinne for Mary Kay for noen år siden, men nå har jeg selv startet opp som forhandler av aloe vera produkter fra Forever Living. Bruker selv 10-15 produkter daglig og er kjempe fornøyd med de.

Hvor i landet bor du? Kommer gjerne å holder en demonstrasjon :-) Bor i Østfold selv.

Skrevet

Jeg synes homeparty er kjempemoro, man får litt "fri" og litt tid til å kose seg på :)

har vært på perfect home, virravapp og cosmopharma. Selv har jeg startet som konsulent for cosmopharma - hudpleie, helsekost og makeup produkter av verdensklasse kvalitet! Bor du på sørlandet kommer jeg gjerne å holder et party for deg? ;) eller om du vil bli konsulent kan jeg også verve deg :)

Virrevapp har forresten masse flotte barneklær av veldig god kvalitet!!! litt dyrt, men varer lenge... Leiligheten min er også fylt opp av perfect home (men her lønner det seg virkelig å være vertinne, og invitere en del "kjøpere" på party!)

• 6 måneder senere...
Skrevet

Om der er noen i rogaland som ønsker å gjerne prøve ut et slik homeparty hjemem hos seg så inviterer dere bare venner så holder jeg en temakveld for dere så får dere som vertinne et produkt som tilsvarer 10% av salget så da er det lurt å få med noen bekjente :) Skriv til meg i pm om dere vill ha mer info :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...