Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 jeg jobber i skole og har dermed høstferie, vinterferie, lang påskeferie og lang sommerferie. og alle disse feriene er i permisjonstiden min. så,,, blir disse feriene i tilegg til permisjonen, eller faller de bort
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Vil tro det faller bort. Kun lov å ha 21 dager ferie. Altså 4 uker + 1 dag
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 ok takk.. må de ukene tas etter permisjonen, eller kan de tas midt i permisjonen slik at far kan ta litt permisjon mens jeg har ferie i min perm..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg er lærer, og alle de ukene falt bort... Jeg fikk barn i august, ferdig med min del av permisjonen i april. ferien kan bare tas i juli fikk jeg beskjed om, så da forsvant den jo for min del...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Kan ihvertfall tas midt i ,så regner med at far kan ta noen uker da.Aner egentlig ikke. Men husk at det er ingen utbetaling i ferieperioden din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå