Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg er 12+5 og jeg føler meg helt j..... Klarer så vidt å gå på butikken. Istad stod jeg i kassakøen og det gikk helt rundt for meg. Holdt på å besvime. Gikk også en tur med samboeren min istad, men måtte bare snu etter noen meter. Det eneste jeg klarer er å ligge på sofaen!!! Og sånn har jeg det HVER eneste dag. Orker ingenting Føler meg såååå dårlig Fler som har det som meg??
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Hadde det sånn fra 8 uker og 7-8 uker framover derifra. Fra uke 15-16 har det gradvis bedret seg og nå (19 uker) merker jeg knapt at jeg er gravid, sliter bare litt med nattesøvn og må kompensere litt med middagshvil... Trodde det skulle være sånn resten av evigheten da det sto på, men det var heldigvis ikke tilfelle for min del
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg hadde det som deg ja! Er i uke 18 nå og har mer energi og ikke så svimmel og kvalm lenger. Var sånn sist svangerskap og. Jeg begynte vel å bli bedre i uke 15. Er ikke alltid barebare å gå gravid, men det er SÅ verdt det:) Gjør som kroppen sier og hvil deg. Du er gravid og det er lov:)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Hadde det slik fra 6 uke og ut 16 uke.. Er nå fullgått 19 uker, og føler enderlig at energien nermer seg normalen her..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg er 16+5 nå og er ikke plaget med sånn utslåtthet lenger. For meg varte det vel fra ca uke 7 til rundt uke 14-15, så håper for din del at det begynner å gi seg om et par uker!! Hender fortsatt at jeg er litt trøtt, og trenger å legge meg litt nedpå en liten stund på ettermiddagen, men det er ikke den sammen totale utmattelsen!! Slapp av så mye du kan i den perioden du er i nå
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Kjenner meg igjen i det, ja... Antagelig er det blodtrykket ditt som faller.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har det også sånn! Jeg er 19 uker på vei nå og har hatt det sånn i fler uker. Jeg har ett barn fra før også, og var sånn omtrent hele svangerskapet sist også. Blodprøver etc. ser fine ut, men jeg har litt lavt blodtrykk. Jeg har fått beskjed om at de ikke kan gjøre noe med det Kjipt å ikke kunne fungere i hverdagen!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Uff... Selv spydde som en gris i 18 uker, orket ingenting...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #9 Skrevet 12. oktober 2011 Du har sjekket at du ikke trenger jern og sånt no? Jeg er i uke 10, og kan også få anfall av svimmelhet, men ikke sånn som deg altså. Mer sånn at jeg står og føler at jeg skal besvime. Mne så går det over. Noen ganger må jeg sette meg men det går fort over. Har større problemer med den konstante sippinga... FLAUT! Sånn var det IKKE i forrige svangerskap... Sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå