Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 for et spm:P jeg dusjer og vasker håret hver eneste dag, men jeg fryyyser som en ispinne nå og det frister lite...har bare gått å "daffet" hjemme idag så føler meg ikke så skitten akkurat... what to do what to do........
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Dropp det. Du ødlegger både hud og hår med så mye dusjing og innsåping.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Som du selv sier: for et spørsmål! Hvor har dere det fra at det er hygienisk nødvendig å dusje hver dag, forresten?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 jeg har alltid gjort det...livredd for å lukte sovelukt o.l:P hehe jeg er tåpelig ja! Trodde det va noe alle folk gjorde hver dag....? HI
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Dusjer bare annenhver dag, jeg. Av og til kan det gå to dager uten dusj også. Men jeg klutvasker om morgenen, da. 19:20
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Dusjer hver 2.-3.dag jeg. MEN, om du fryser så er det jo ingenting som hjelper bedre på enn en varm dusj.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 åj såpass vanlig det da...da dropper jeg dusjen:P hehe... jeg fryser så etter jeg dusjer også så blir ikke bedre:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå