Gå til innhold

gjort et kupp føler jeg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk tak i helly hansen litt polstret høstdress til 4 åringen i dag.. kostet 1000 kr men fikkden til halv pris.. den er såpass romslig at han kan ha den neste år også :) og så kjempesolid ut, han har en hel og en todelt høstdress fra før, men den hele dressen begynner å bli ganske slitt, så passet meg bra ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

500kr er mye penger om du ikke blir fornøyd med dressen. Jeg har ei venninne som fikk en lik dress i gave av sin svigermor. Hun ble veldig glad for gaven, men hun ble ikke så glad i dressen. Sønnen ble søkk våt, og den var ikke noe vanntett. Hun endte opp med å kjøpe en ny dress til gutten (4år) som var vanntet og pustet godt.

Skrevet

hehe, ja da så. hatt slik dress før og gladelig betalt full pris , har vært superfornøyd :) derfor jeg synes det var et kupp med halv pris. de skrøt av den i bhg også, han er en av de som holder seg tørr, så er sikkert forskjellige modeller, er jo ikke bare en type helly hansen. og skal man ha en slik dress kommer man nok ikke særlig under 500 kr uansett..

hadde helly hansen vinterdress i fjor, som også passer iår og var kjempefornøyd... merket ingen forskjell på den og reima :)

Skrevet

500 er jo billig . Du har gjort ett kupp. En deilig følelse. Andre dresser til 500 kr holder neppe tett , og om denne ikke er superdressen over alle dresser så er det alikevel en god pris.

Skrevet

bra kupp! og helt sikkert god dress!:) Helly Hansen er jo ett bra merke så:-)

alltid kjekt når mann gjør slike kupp! :D

Skrevet

Vi har vært så heldige å arve en HH høstdress som er litt polstret. Synes den er super, og den virker veldig enkel å bevege seg i. Selv om den har vært brukt av en meget aktiv liten gutt før, bærer den overhodet ikke preg av det. Så her er vi HH fan :o) Blir Reima til vinterbruk, dog.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...