Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Mellom syv og åtte? Eller for å spørre enda mer nøyaktig, var det et spøkelse med i serien om de 4 robotene som besøker diverse planeter?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Var noe med spøkelser ja, men vet ikke om det var akkurat det programmet. Det bare sto på i bakgrunnen.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Var spøkelser på barnetv i morges ja... POKKER at jeg ikke oppdaget det før det var for sent, guttungen er mørkredd nok som det er om dagen...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Ja, det var det... hadde to små barn som nektet å rikke seg fra tv en.. dette måtte de se....
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Så tidlig vet jeg ikke, men mellom 8.30 og 09.00 var det spøkelser i Mummi=/
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #9 Skrevet 12. oktober 2011 Hæ? Skjønner ingenting. Kan dere forklare?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #10 Skrevet 12. oktober 2011 Takker for svar alle sammen. Var nede en liten tur for å pakke i stand barnehagesekken også plutselig kom jentungen løpene og pratet om spøkelser og var veldig engasjert. Har en som går i huset her som både meg og mannen har sett, men han har ikke vært her på en stund nå. Lurte på om det kanskje var han jentungen snakket om men da var det altså bare barnetv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå