Gå til innhold

Matheo/ Nathaniel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå, jeg elsker disse navnene. Uheldigvis er de blitt så innmari populære navn. Hva syntes dere om disse to navnene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker Nathaniel. Matheo er fint dset og, men Nathaniel betyr liksom noe helt spesielt for meg.

Skrevet

Liker Mateo, uten h. Nathaniel liker ikke i det hele tatt

Skrevet

Liker dem begge, og h er nødvendig. :)

Skrevet

har en liten matteo. =) da vi fikk han for litt over 3 år siden viste jeg ikke om noen som het det. meen nå er det blitt skikkelig popisnavn

Skrevet

Grusomme navn, begge to.

Pinglete og veike, uten substans.

Skrevet

Nydelige navn. haha pinglette og veike? du høres ut som ei gammel kjerring som bare elsker "bjørn, gunnar, erik " å alle disse oldis navnene!!

Flotte navn, med noen flotte unge foreldre (sannsynligvis) :)

Skrevet

Nathaniel betyr Guds gave. Ingenting pinglete med det.

Skrevet

mateo syns jeg var fint.

Men Nathaniel... Fytti for et klissete navn! Og det ble jaggu enda verre da det opplyst her at det betyr "Guds gave!" Ikke faen om min sønn skulle hett noe som netydde det vaffal. MÅ jo bli en drittsekk.

For ikke å snakke om at en liten tass skal lære å si det, og skrive det...Og presentere seg som Nathaniel i voksen alder, som russ, i jobbintervju... nei nei

Skrevet

Uten personlighet og veldig platte navn.

Den type navn er helt helt nederst på "navnetoppen" min ihvertfall.

Uff.

Skrevet

De er mine favoritter også. men ikke gubben sine. han vil ha "aleksander".. baaah, så kjedelig navn!

Skrevet

Matheo klinger som nymotens navn og blanding av Mattias og Theo. I samme gate som Carosander.

Nathaniel er litt langt synes jeg, og når man heter "guds gave" og vet om det, er det mye rart man får av tanker i hodet...

Skrevet

Jeg tror det må være de mest grusomme navnene jeg vet om. poppis og klissete.

Skrevet

Synes det er rart at disse navnene er populære (er de det?). Typiske popisnavn uten dybde og substans. Om 10 år er de helt ute fordi 18-åringene som i dag liker dem er blitt voksne. Og de som er 18 om 10 år, synes de er harry og finner på nye popisnavn uten personlighet.

Skrevet

Begge er poppis. Vi hadda faktisk tenkt på Matteo til vår yngste, som ble født i mai i år. Men pga. at det visr seg å være et skikkelig motenavn, ombestemte vi oss. Nathaniel liker jeg ikke. Høres litt pretensiøst ut.

Skrevet

Begge er grusomme navn. Harry, veike, klissete og pinglete.

Jeg tipper de har veldig unge foreldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...