Gå til innhold

Hormoner på tur......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner seg igjen?? Er helt idiot til tider, igår kranglet jeg litt med samboeren da vi planla hvordan vi skal pusse opp badet....plutselig begynte jeg å grine....Klarte ikke å stoppe på en god stund.

Så på jobb idag....klarte heldigvis å holde igjen tårene, men det var like før...var et barn som ikke ville kle på seg, og var sinna (jobber som førskolelærer i barnehage)....måtte gå på badet, og ta en time out...

 

Er det mulig....reagere sånn på ingenting....Føler meg litt dum ja....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Full forståelse herfra....hadde nesten samme opplevelse i dag på jobb. Ringte for å si at jeg tok ub.tid pga av formen ikke var bra, men det var svæært vanskelig hørtes det ut som. (er noen som har ferie på avd, og for å være litt hyggelig sa jeg at jeg kunne droppe ub.tid) Fant ut at jeg like godt kunne karre meg avgårde. Kom inn døra eg tårene strømma på med en gang noen såg på meg. De kjørte meg hjem fra jobb og ba meg holde meg hjemme i morgen også...

Og ja...det er full mulig. Må si jeg følte meg skikkelig teit etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg i et merkelig humør. Skikkelig småirritert av alt og ingenting. Sambo spurte hva det var, men jeg kunne ikke si annet enn "ingenting" - for det var jo ikke noe spesielt. Jeg lagde middag, som viste seg å ikke smake noe særlig for gravide meg (forrige uke slukte jeg den suppa). Etterpå ble jeg akutt sliten, tårene trilla og jeg ville bare sove, men fikk det ikke til! Stakars mann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...