Gå til innhold

Noen i fra Nordland her i April klubben?


2 tette og 1 badehette

Anbefalte innlegg

Er tredjegangs fødende og synes det hadde vært koselig å komme i kontakt med flere som er gravid / har barn fra før :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor i Bodø :)

 

Har en jente på 5 (i november) og en gutt på 3 1/2. Har forøvrig termin samme dag som deg (mens termin). =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja i Bodø, der bor min søster :) oja vi har termin samtidig, Når skal du på ultralyd da? jeg skal ikke på den ordinere UL før 3. November. Men har allerede sett lillegullet 5 ganger på skjermen pga risikosvangerskap. Det blir jo fint å få baby i April, spesielt for deg som bor i Bodø der sneen smelter tidlig og vårvarmen kommer fortere enn hær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja i Bodø, der bor min søster :) oja vi har termin samtidig, Når skal du på ultralyd da? jeg skal ikke på den ordinere UL før 3. November. Men har allerede sett lillegullet 5 ganger på skjermen pga risikosvangerskap. Det blir jo fint å få baby i April, spesielt for deg som bor i Bodø der sneen smelter tidlig og vårvarmen kommer fortere enn hær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ultralyd 8 nov egentlig, men prøver å få den flyttet til uken før da jeg ikke har mulighet den datoen... :-/ Har også sett lille gullet vårt 4 ganger pga at jeg har vært innlagt med ekstrem sv.skapskvalme. (Hver innleggelse har de tatt ul).

 

Siste UL tok vi privat - der vi fikk 3D bilder og vanlige ul bilder :) Kjempe moro!

 

April baby er artig ja :) Har jo en gutt som er født i april fra før - og er en veldig fin tid :)

Har du noen feeling på kordan kjønn du venter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå har du også hadd ekstrem sv.kvalme!!! da er vi to....det ble innleggelse på meg også, fikk fire poser med veske og fem sprøyter mot kvalme. Det gjor ihvertfall sånn at jeg ikke spydde mere :) også prøvde jeg akupunktur mot kvalme...tror det hjalp litt på sånn at kvalmen slapp fortere taket. Men...det er noe som sniker seg tilbake nå og det liker jeg ikke. Jobber 50 % i bhgh, har svangerskapspenger de resterende 50.. går og er trøtt og småkvalm, kynnere og bekkenløsning.. sånn var det absolutt ikke sist ;) er du i arbeid?

 

Jeg har også lyst til å prøve 3D ul...mange ifra Mo som drar til Bodø for å ta det =0) Vi får se. Men det koster vel ganske mye?

 

Stort sett alle sier at vi får jente denne gangen, men det tror jeg de sier for at vi har gutt ifra før. Jeg tror vi får en gutt :) Og går alt bra disse mnd så blir vi overlykkelige uansett hva vi er så heldige å få <3 Hva tror du at dere får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har visst ikke sett dette innlegget på en stund jeg, Termin 6. April <3

 

Var på UL 3 november også :) Så babyen 3 ganger før den ordinære UL, og nå har jeg altså sett en kjempe livlig liten prinsesse i magen min :D

 

Barna mine er overlykkelig for at de skal få en lillesøster, og klarer nesten ikke vente til hun kommer :)

 

Hvordan gikk det med deg på UL? Fikk du vite kjønn? Og ble terminen din noe flyttet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe :D det går fint..jeg er ikke inne på denne siden hver dag selv.

 

Det gikk veldig bra på UL, alt ser heldigvis veldig bra ut. Blir så glad, vi har ikke trodd at vi skulle oppleve å få en til <3

Navelstrengen låg i veien..så hun kunne ikke se kjønnet. Men hun trodde det var bare navelstrengen hun såg og ikke noe mere. Men jeg skal tilbake på UL den 30 november. Så da får vi kanskje bekreftet det hun trodde :)

 

Jeg har fortsatt termin den 6. April. Ble nesten flyttet til den 7.....

 

Så artig at dem gled seg sånn til den lille kommer :)

ble din termin flyttet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun trodde det er jente jeg bærer på :) men jeg tror gutt frem til jeg ser det selv på UL den 30 nov. Spennende :)

 

Deilig at terminen ble flyttet nermere å ikke lengre bort da ;)

 

Kjenner du regelmessig bevegelse ifra den lille nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :) De to andre gangene ble eg flyttet lengre "vekk", men trøster meg med at hun kommer når hun er klar :)

 

Kjenner bevegelser litt sånn her og nå - grunnet at morkaka ligger i front - så den tar foreløpig en del av bevegelser foreløpig. Men skal love deg det e liv når eg skal legge meg, hehe!

 

Enn du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...