Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 De ville spandere vinterklær og vintersko til ungene mine( 2 stk) og satte inn en anseelig sum på inn konto slik at de fikk det de behøvde. I tillegg sa mamma at det skulle være såpass igjen at jeg fikk kjøpt meg ny vinterjakke!! Må bare si at jeg nesten forguder foreldrene mine fordi de er så rause av seg, og orker ikke skrive hva jeg fikk for da oser det jo missunnelse og at jeg både er blakk og fattig her!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Er deg vell undt.... Sånn er det bare at noen får av foreldre og andre ikke. Ikke noe å være missunnelig på syns jeg da. har man fått unger så må man ta utgiftene på det,men ekstra moro er det når man også får noe...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Hadde de ikke vært verdens beste foreldre om de ikke hadde gitt deg penger?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Nei, da hadde de nok bare vert nestbest, det er jo soleklart. ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå