Gå til innhold

DU SOM HAR BASSON GRANDE!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) jeg vurderer en Basson vogn til nestemann som dypvogn, sportsvogn har vi fra før, men vil ha en stor dypvogn til babytiden :) Har sett på PARMA hittil, men har ikke sett på GRANDE siden de ikke har det i de butikkene jeg har vært innom.

Hvordan er det å ha en så stor vogn? Jeg er ei littar frøken på 158 cm, så det vil jo litt rart ut sikkert, men så lenge den er god å kjøre og den ikke er for vanskelig å manvørere i butikker o.l så er jeg solgt :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ja :) Elsker vogna mi jeg, den er god å manøvre, og utrolig behagelig å trille, både på asfalt, grus og inne i skog og mark :) Eneste er vel at når sønnen ble 70 lang var han alt for lang for baggdelen, men da var han jo klar for sportsdel uansett..

Skrevet

høh? Bagdelen til Grande har jo liggemål på 97 cm... Sikker på at du ikke har en annen vogn??

Skrevet

Klart jeg er sikker på hva slags vogn jeg har kjøpt.. Det står jo at den er 97 cm, men gutten min rakte fra kant til kant når han var 70 cm.

Skrevet

merkelige greier :/ Jeg testa PARMA med min tass på 92 cm oppi (skulle se om den var god å kjøre med vekt i vogna) og han fikk plass dog med litt bøyde ben, og den er jo 80 cm?

Hvis vogna har liggemål på 97 cm, så skal jo ikke ungen treffe kanten når han er 70 cm, det er jo helt ulogisk?!

Skrevet

Jeg husker ikke hvilken Bassonvogn jeg hadde, men stor var den iallefall. Var superfornøyd. Den var veldig god å trille med stødige hjul og regulerbart håndtak. Men den var tung å løfte i bilen - og måtte demonteres for hver gang den skulle i baggasjerommet -for den var stor!

Husker at Bassonvognen jeg kjøpte i 2005 ble "best i test" på "Tv2 hjelper deg" dette året.

Så selve merket er iallefall veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...