Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg er en filmelsker og samler. Har mellom 300 og 400 DVD'er, men har fortsatt plass til flere. Har dere noen favorittfilmer, som dere mener jeg MÅ se? Kom gjerne med mange tips. Jeg liker det meste av sjanger egentlig, så bare pøs på med gode filmer som en samler bør ha i hylla.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg elsker filmer jeg også Har ingen favorittfilmer. Men en film jeg kan anbefale: season of the witch med nicolas cage. Den likte jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Kan anbefale en film jeg så nå i helgen: The road med Viggo mortensen.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Den grønne mil, American History X, Frihetens regn, Saving Private Ryan, Pearl Harbour (Harbor..?) , Fritt Vilt trilogien... De jeg kommer på nå..
stjertløvetann Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 Vel, en samler BØR ha Gudfaren og Star Wars und so weiter, men siden du karaktereriserer deg selv som en samler så har du vel allerede disse går jeg utifra..? Men sånn ellers så anbefaler jeg gjerne Hvor var du, egentlig? De grønne slakterne Den nakne sannheten om Tristram Shandy, gentleman Oldboy-triologien
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg elsker krim, så har alle episodene til Poirot som har kommet ut. Kunne gjerne anbefale deg det, men sikkert ikke helt din type filmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå