Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Med første fødte endte det med at jeg måtte gi mme, da jeg mistet melken 13 dager etter fødselen, det ble bare mindre og mindre, g jeg prøvde alt for å få opp igjen produksjonen, men det gikk bare ikke. Følte det så håpløst å måtte gi flaske, endte med en mild depresjon pga at jeg ikke fikk amme ungen min.. Nå venter jeg barn nr 2, og lurer på hvor stor sjanse det er for å kunne amme ungen? Noen med solskins historier de vil dele? Vil så gjerne amme ungen, ikke drive med den driten av mme og flasker.. Jeg er bare ikke en flaskemamma, takler det ikke, sliter fortsatt med at ungen må få flaske, og han er 8 mnd!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 For det første, slapp av, ikke stress Jeg mista melka til første da hun var ca tre mnd, men måtte gi mme fra hun var 2,5 mnd pga lite melk. Med nr to, så rant det melk ut fra jeg var 25 uker på vei, og gutten han i puppen til han var 2,5 ÅR!!!!! han nekta å ta flaske igjen... så, det går helt fint
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 åh!Jeg håper virkerlig du har rett.. Vet ikke hvordan jeg skal takle en ny runde med flaske barn, vet så godt at det vil ta knekken på meg.. Håper så inderlig at jeg kan amme nr 2..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Min erfaring er allefall at det er lettere med nr to bare å ta det rolig og ikke stresse så går det nok bra lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Hadde masse ammeproblemer med nr 1, bla lite melk. Han la aldri på seg mer enn 100 gram i uka, som jo er halvparten av de bør legge på seg. Med nr 2 gikk amminga som en drøm. Masse melk og fin vektøkning hele veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå