Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 hvor lenge over ikm kan man vente at testen blir positiv?? hadde ikm på lørdag, testet igjenn idag, negativ....
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Den dagen du skulle hatt mens kan du forvente en positiv test.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 oki, vet liksom ikke om jeg skal håpe eller ikke håpe lenger,.....pleier aldri gå over 28 dager syklus..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Har du stresset mye i det siste? Det er ikke uvanlig at syklusen plutselig kan bli litt forstyrret av noe. Spesielt hvis du venter på å bli gravid. Lykke til! Det kan jo hende du tester sent positivt også.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg ville nok ikke hatt så høye forhåpninger, dersom testen er negativ kan det jo være at TR er sen, selv om du pleier å ha stabile sykluser.. Men jeg har også lest om dem som ikke får positiv test før etter noen uker. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 har ikke stresser noe særlig, skal jo igang med prøverør neste mnd. så hadde jo ikke trodd muligheten for å bli gravd engang. får bare forsette å vente :-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 Så spennende med prøverør!! Håper det klaffer for dere Masse masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 ja, synes det er spennende :-) tusen takk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå