Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Det går mange rykter om at hun faker graviditeten og bruker pute på magen. Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 hvorfor skulle hun gidde å fake en graviditet? selvfølgelig venter hun barn.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Tja, noen tror at hun egentlig bruker surregatmor, og at hun prøver å skjule det ved å fake en graviditet. Hvis du ser på bilder så varierer jo størrelsen på magen veldig da, fra å være stor til nesten usynlig.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Hahaha.. hallo, hadde hun faket svangerskapet, så hadde jo ikke magen endret seg slik den gjør Da hadde den blitt hakket større til bestemte tider, og alltid holdt "riktig" str i forhold til hvor kangt på vei hun er.. Når du går gravid, varierer jo gravid magen, alt ettersom hvordan ungen ligger der inne. Jeg så ut som om jeg var 5-6 mnd på vei når jeg var 3 mnd, og helt innpå termin så jeg ut som om jeg bare var 4-5 mnd på vei, da hadde ungen lagt seg helt inntil ryggen min..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Ja, ikke vet jeg. Men ingenting kjendiser gjør for tiden forundrer meg...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg tror så absolutt at hun er gravid. jeg var like stor da jeg var 4mnd på vei, og det klippet beviser ingenting. Magen min ble og rar da jeg bøyde meg,og mest sannsynlig så har hun lagt på seg litt på magen og så det ikke bare er hard babymage
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 http://www.myvisitingcard.com/2011/beyonce-pregnant-at-2011-mtv-video-music-awards-i-have-a-surprise.html/check-pregnant-beyonce-shows-off-her-baby-bump-in-white-frilly-two-piece-2-2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå