Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Er det noen som har erfaring med dette produktet? Eller burde jeg gå til tannlegen?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 obs! Glemte å legge inn link ;-) http://www.whitesmiles.nu/no/page/whitesmiles-tannbleking.php?order=6609015 HI
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Min tannlege som jeg stoler på og som ikke bare snakker for å selge sine produkter, sa at det er få ting som gjør han mer lei seg enn å se alle som ødelegger tennene med nettkjøpte blekemidler. Han sa at det er utrolig viktig å få blekemiddelet jevnt på for ikke å få skjolder og da må en få former som er spesiallagt til hver enkelt. Jeg hadde aldri tatt sjansen på å klusse med det selv!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 ok. Takk for svar. Kanskje jeg må komme meg til tannlegen da. Hvor mye koster det å bleke tennene sine hos tannlegen? Er det laser eller sånn du kan smøre på selv i egen skinne som anbefales?? Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå