Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Datteren min var med meg på butikken på fredag. Nå har jeg gått å tenkt litt på denne episoden. Var ei ung dame/jente der som tydligvis hadde dresset seg opp for å dra på fest eller byen. Hadde pen sko og et aaaalt for kort skjørt. Hun sto i kassa å betalte. Da datteren min på 2 år fikk se henne, begynte hun å rope, DAAAMA, DAMA! Dama t pappa sa hun, mange ganger! Hæ? jeg og pappan er til opplysninger samboere:)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Kanskje du bør ta en prat med mannen?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Dette skjedde på fredag og i dag er det onsdag. Du har fortsatt ikke spurt ham om dette? Ehh... lukter TROLL på laaaaang avstand
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Synes du skal fortelle om denne episoden til sin samboer.. på en litt humoristisk måte.. å le litt og si "lurer på hvor hun tok det fra".. Følg nøye med ansiktsuttrykket hans når du forteller det... Du må ikke virke mistenksom når du forteller det..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Tror du skal snakke litt med samboeren. Når svigerinna mi var på jobb var bf hjemme med ungen. Noen dager etterpå spurte ungen mora: Hvem er ho som var her når du var på jobb?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Kan være så mangt. Kanskje bare det at hun var pyntet. Kanskje papap har snakket om at mamma er en pen dame. Dama til pappa. Og dermed er alle pene og pynta damer, nettopp dama til babba i ungens øyne? Akkurat som noen barn sier at alle menn med barn er pappa, og alle menn med lyst hår er onkel? Eller at alle tykke damer er bestemor?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 Altså: min (snart) 2-åring kaller alle menn for pappa, så jeg håper inderlig ingen legger like mye vekt på det han sier...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har sagt det til samboeren min- på fredag rett etter det skjedde:) Han bare lo og rusket henne litt i håret og sa at barn har god fantasi! Hi
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #10 Skrevet 12. oktober 2011 Hvis ikke jenta som ble ropt på så ut til å reagere/kjenne ungen, ser ikke jeg problemet egentlig.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #11 Skrevet 12. oktober 2011 Han er helt sikkert utro med hele nabolaget, hadde det vært min mann hadde det vært på hue og rævva ut før han rakk å si kjønnssykdom!!! Man kan aldri stole på menn, og det er viktig å analysere hvert trekk de foretar seg for å finne bevis på at de horer rundt! Det er klart at han tar med datteren når han skal møte en av sine mange elskerinner - herrefred, hun er jo TO ÅR, og har full kontroll på alt som skjer rundt henne! Nei, kast han ut med en gang!!!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #12 Skrevet 12. oktober 2011 innlegget over er ren provokasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå