Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Litt søtt og litt "tøft" synes jeg... Synspunkt...??
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Helt enig! Min eldste heter det, så jeg er selvsagt veldig glad i navnet. Lille Siverten min :-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Det er ikke et navn jeg ville valgt til et av mine barn, rett og slett fordi det ikke er min "stil", om du skjønner. Syns på en måte det er litt rart å kalle en liten baby for Sivert, men en voksen passer fint til det, skjønner? Har sikkert med å gjøre at jeg kun kjenner godt voksne som har det navnet..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Uff, det navnet har jeg et belastet forhold til. Da vi var små lo vi hver gang vi hørte om noen som het Sivert, og kalte dem "Stivert". Stivert var vanlig slanguttrykk for ståpikk der vi bodde.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 Helt greit, litt gammelmannsnavn. Overhodet ikke søtt, jeg synes heller det er et veikt navn. Tror ikke jeg noengang ville valgt det, men det er jo ikke ditt problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå