Gå til innhold

Trøtt, trøttere.. Trøttest!


*LilleTroll + spira

Anbefalte innlegg

Jeg sitter på jobb og gjesper som en idiot.. Jeg har ulvehunger og drikker brus som vann (ja, jeg vet..fy meg!). Får litt rare blikk, hihi. Kunne tenke meg å gått i dvale en 5-6 uker. Kvalmen kommer snikende, akkurat som sist. Oh joy! Fryser gjør jeg og, også har jeg fått kvise på kinnet. Deilig å få "klage" litt til andre som vet :-) Egentlig er alle små tegn kjærkomne, men de trenger vel ikke komme samtidig, vel?! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

har det på samme måten selv. Er så trøtt at jeg ikke klarer å stå opp. Er trøtt hele dagen, men når jeg har lagt meg i senga er øyene klinkekuler.. ah..

Ønsker også å gå i dvale..

Håper det ikke varer så lenge. Kan ikke huske at jeg var så trøtt de andre gangene. Her har jeg vært så trøtt bare noen dager etter eggløsning.. så har ikke peil på hvordan dette skal gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, stakkars.

 

Jeg er også blitt invadert av kviser!! Det KAN være alt snopet jeg plutselig har begynt å spise. Ikke vet jeg.

Er ikke særlig trøtt, men veldig humørsyk. Trist og nedfor et øyeblikk, så *poff* så er jeg så glad atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, stakkars.

 

Jeg er også blitt invadert av kviser!! Det KAN være alt snopet jeg plutselig har begynt å spise. Ikke vet jeg.

Er ikke særlig trøtt, men veldig humørsyk. Trist og nedfor et øyeblikk, så *poff* så er jeg så glad atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...