Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Er det forferdelig ekkelt å være. Jeg har ikke egne barn som går der men det er flere nabobarn rundt omkring her som gjør det. Barnehagen ligger på en liten høyde for seg selv, en 5-10 minutters gange fra oss, ved begynnelsen på en stor skog. Der er det utrolig vakkert å gå på tur, med preparerte løyper og alt. Går ofte her med hunden vår. På dagen da vel og merke...Når man skal ned igjen og passerer barnehagen, får jeg en forferdelig kvalmende, trykkende følelse og luften blir plutselig veldig tung. Jeg vet ikke hvordan jeg kan forklare det med andre ord...Men dette skjer bare man går forbi, sikkert 20 meter fra selve barnehagen. Da lurer jeg virkelig på hvordan det er å være der inne! Jeg kjenner en dame som sluttet der pga diverse uforklarlige hendelser og det er også flere foreldre som har tatt barna sine ut derfra. Om kvelden går verken jeg eller mannen opp der mer men vi har gjort det. Begge har da hørt hysterisk babygråt og forferdelig barnegråt som høres ut som det kommer fra eldre barn. Dette har skjedd hver eneste gang jeg har vært der oppe på kveldstid. I tillegg slår lysene seg av og på i hele bygningen, det kan vi til og med se fra soveromsvinduet vårt. Mannen og flere hevder de har sett en lang skikkelse gå frem og tilbake mange ganger når alle barn og ansatte har dratt hjem. Hun som sluttet og flere som fortsatt jobber der forteller om ting som forsvinner,høye bank og lignende "vanlige" opplevelser, også på høylys dag. En av dem fant en gammel øks i sandkassen en gang. De har også hørt de brutale skrikene jeg har hørt og noen har visst sett skikkelsen til en voksen dame men ingen barn..Kan dette virkelig være tilfeldig? Vi kan vel ikke være noen sprø rotehoder alle sammen vel?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Avsnitt er en fin ting. Virkelighetssans likeså.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Huff så ubehagelig... Ville iallefall ikke turt å ha min datter i en slik barnehage...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå