Gå til innhold

fant en hundrelapp på bensinstasjondoen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leverte den inn til han som sto i kassa og sa at noen hadde mistet den. Hva ville du gjort, tatt den eller vært såpass ærlig og levert den inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han du leverte lappen til tok den nok sjøl.. så hadde lett tatt den sjøl.. Men er det snakk om å finne penger i en lommebok tar jeg ikke penger.. Ligger som regel etter bankkort der inne som man kan kontakte..

Skrevet

Tatt den selv. Mannen stappet den garantert i egen lomme. Så der gjorde du egentlig noe dumt :)

Skrevet

Lett! Tatt den! Fant en gang 900 spenn på utested, inne på toalettet. Eller de fant meg, hang seg fast under skoen min.. trenger jeg si at det ble en jækla bra kveld? :P

Skrevet

den lå liksom veldig synlig.. ikke mulig å IKKe se den.. Tenkte at det kunne vært en test.. se om noen tok den .. derfor valgte jeg å levere den inn.. Var det så dumt da? jeg er bare er ærlig menneske..

Skrevet

Det er aldri dumt å være ærlig! Og hadde du egentlig hatt så godt av det du kjøpte for den hundrelappen?

Hvis jeg hadde vært en fattig student som måtte snu på hver krone, hadde jeg nok puttet den i lomma, men sånn som situasjonen er nå, tenker jeg at hvis ikke eieren får den, hadde sikkert gutten i kassa bedre brukt for den enn meg:))

Skrevet

på hundrelappen var det festet til en gullapp der det sto et navn også.. tenkte det kunne vært et barn, som sikkert ble å komme tilbake for å lete etter pengen sin..

Skrevet

Du gjorde det riktige HI, hva så om han i kassa tok den i egen lomme? Det er jo ikke din feil om han er så sleip.. Du er ærlig og redlig, og det er slik det bør være :)

Skrevet

Jeg hadde levert den inn. Uærlighet er en motbydelig egenskap.

All ære til deg HI :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...