Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Noen som har prøvd dette? Vet jeg er gravid, men vet ikke hvor mye akkurat Vurderer å kjøpe en test med sånn ukeindikator...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Den er visst ikke veldig pålitelig.. Min viste 3+ da jeg var 2-3.. Jeg fikk panikk for jeg visste at den enten var rett over 2 uker eller minst 6 uker. (hadde jeg vært 6 uker hadde det fått en del konsekvenser for meg). Men mini var bare 2 uker på det tidspunktet. Testen viste feil. Antakelig fordi jeg hadde mye hcg. Men som en viss indikator er den nok ok
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Det baserer seg på hvor mye hcg urinen din skiller ut og kan dermed anslå ca i henhold til snittet i hvilken uke. Men jeg testet før ikm og fikk 2-3 uker. Grunnen viste seg å være tvillinger, da produseres det mer hcg..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Men man skal jo være 4 uker på vei når man venter mensen som ikke kommer? Egget er jo 14 dager når det blir befruktet..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Husket feil, jeg fikk 3+ når jeg hadde ventet 1-2/2-3 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå