Gå til innhold

Tabu. Sliter alle mennesker med negative og slemme tanker i blant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller finnes det folk som kun har freshe og hyggelige tanker.

Som elsker svigermoren sin og har aldri tenkt en skeiv tanke om kjæresten sin?

Jeg er desverre ikke i den kategorien og baler i perioder ned tanker ingen i hele verden får vite om. I redsel for å bli mistenkt for å være ond. Men føler jeg ikke er det heller. Er stort sett snill og grei og GJØR ikke noe slemt. Bare tenker litt slemme ting.

Har for eksempel perioder der jeg nesten hater mannen min. Spesielt etter store uenigheter. Alt han sier og gjør er bare helt tragisk. Kan vise finger til han når han ikke ser og bli kvalm når han setter seg ned foran tv'en for å se dritt-tv og spise dritt når han egentlig burde vært ute å jogget.

Hater også svogeren min i blant. Synes han er en oppblåst, selvopptatt dust jeg gjerne skulle ha spent i ræva. Blir kvalm av å se den naive kona dulle rundt med han når han er verdens største flørt og betrakter henne som en mor i stede for kjæreste.

Og tja, listen kan i perioder være ganske lang.

Er jeg sjuk i hodet eller er dette normalt i perioder?

Jeg er verre før mensen.

Blir oppfattet utad som snill og grei. Viser ikke disse følelsene sånn at det er sagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha.

Ja du er nok ganske normal kjedelig nok. Jeg er faktisk verre enn deg, for jeg klarer ikke alltid skjule de negative følelsene mine.

Skrevet

Jeg synes du høres herlig normal ut jeg :-) Men så er det jo spørs om det sier mer om meg og deg, enn hva som er normalt da, hehe...

Før mensen er jeg klar til å myrde hvem enn det måtte være som i det hele tatt ser skjevt på meg :-P Neida, gjør jo ikke det, men skjønner hva du mener ja!

Skrevet

Ja, jeg gjør det ihvertfall. Kan tenker stygge tanker om folk og hva jeg har lyst til å gjøre med dem, men det betyr ikke at jeg vil utføre gjerningen min (for så gal er jeg ikke).

Helt ærlig så tror jeg ikke at det finnes "snille mennesker "som bare tenker "snille ting". De som sier at de gjør det må enten lyve eller så må det være noe galt med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...