Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg drikker ekstra lett, men mannen drikker H. Han drikker det fordi han er veldig tynn i forhold til høyden og han trenger å legge på seg sier han. Jeg derimot er redd for det metta fettet som er i h-melk og mener han bør begynne med lettmelk og heller spise et ekstra måltid om dagen. Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Ja, vi spiser lavkarbo. Her er det h-melk eller kremfløte det går i.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Vi spiser ikke lavkarbo, men hele familien (unntatt meg som ikke tåler melk) drikker H-melk. Hvorfor? Fordi ekstra lett smaker vann med melkesmak, ikke noe godt akkurat. Og vi er ikke så hysteriske på at alle produkter skal være lettest mulig, at vi drikker noe som ikke er godt frivillig.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Her drikker mannen ekstra lett og jeg skummet. Ville nok satset på et ekstra måltid jeg altså.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 I gamle dager drakk alle H-melk, så hvis han er tynn, er det ikke farlig å drikke det.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Personlig liker jeg ikke melk, men vi bruker lettmelk hjemme hos oss. Jeg tenker at det kommer litt an på mengden når det gjelder H-melk. Et glass om dagen skulle vel gå bra, men er man opp i 1 liter f.eks, da ville jeg gått over til lettmelk.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 Stakkars blodårene deres. Dr.Oz som er en anerkjent lege i USA, sier mettet fett er noe av det farligste man får i seg. Høyt kolesterol, tettere blodårer over tid +++ Og lavkarbo er IKKE bra for kroppen hvis man driver på for lenge. Kroppen SKAL ha mellom 30-40 % karbohydrater (av den sunne sorten) hver dag. Jaja, dere får bare drive på
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Flere tilhengere av Dr Oz her ja Nei lavkarbo høres ut som skumle greier. De fleste klarer å gå ned i vekt ved mosjon og det å spise mindre posjoner mat.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #9 Skrevet 12. oktober 2011 Nei - vi drikker ekstra lett med D-vitaminer eller lettmelk.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #10 Skrevet 12. oktober 2011 Personlig blir jeg syk av sukker og mye karbohydrater. Vi er forskjellige hele gjengen. Dr oz... Ja, han virker SÅ seriøs. På linje med dr phil!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #11 Skrevet 12. oktober 2011 Hva er galt med Oz da? Hvorfor er han så populær? Hvorfor har maaaange fått hjelp av han? Nei, han er vel en tosk da, han han har vel ikke rett i noen ting. Han er en narr. Han er jo kirurg, men kanskje en fake kirurg da eller?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #12 Skrevet 12. oktober 2011 Mettet fett har et ufortjent dårlig rykte. Det finnes pr nå masse forskning som sier at mettet fett er ufarlig. Vi drikker H-melk.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #13 Skrevet 12. oktober 2011 Kanskje du ikke tar Oz seriøst siden han shower litt også i programmet sitt. Jeg VET at Lisa Williams ikke er en narr, men svigerinna mi tror ikke på ho bare fordi ho ler litt når ho holder show. MÅ folk være grav alvorlig for å bli tatt seriøst her eller????
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #14 Skrevet 12. oktober 2011 Komptetanse og popularitet har i grunn ingen korelasjon...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #15 Skrevet 12. oktober 2011 Vi drikker H-melk. Men nå som jeg er gravid, drikker jeg ekstra lett med d vitamin. Hadde ikke vært bekymra for at mannen din drikker H-melk, hi.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #16 Skrevet 12. oktober 2011 Tusen takk for svar alle sammen Det var vist Oz som fikk mye opperksomhet her inne, hehe. Han drikker opptil 1 liter h-melk for dagen, så kanskje blande litt lettmelk i h-melken, hehe HI
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #17 Skrevet 12. oktober 2011 Korrelasjon mener du vel anonym 13:21. Du liker fancy ord skjønner jeg. Men det er jo ikke hjelp i når du ikke kan stave det riktig
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #18 Skrevet 12. oktober 2011 jeg og barna drikker bare helmelk, alt annet smaker vann. skal sies at hvis vi får tak i melk "rett fra kua" drikker vi heller det. smak og behag, melk er ikke farlig
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #19 Skrevet 12. oktober 2011 Selv om vi ikke drikker annet enn H-melk, er 1 liter om dagen alt for mye. Voksne nordmenn drikker generelt for mye melk, noe som heller ikke er bra - kan gi utslag i magen og ikke har noen helsemessige fordeler.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #20 Skrevet 12. oktober 2011 Her drikker vi x-lett da den er tilsatt vit D
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #21 Skrevet 12. oktober 2011 Det er mye en vanesak, jeg som er vant til ekstra lett synes jo h-melk er tykk som fløte Hadde ikke vært bekymret for helsen hans om han drakk h-melk til frokosten, men 1 liter melk om dagen er det ingen voksne som trenger altså! Da hadde jeg heller kjøpt en energidrikk på apoteket og hatt i meg, eller spist et ekstra måltid om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå