Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Holder på og rydde på rommet til nr 1 og det er overfyllt med bøker, leker, bamser ++ blir gal snart:( Nå er det full opprydding og den første søppelsekken er nesten fyllt!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Du kunne gitt bort noe til ditt lokale krisesenter? Evt hatt mindre leker fremme, så hatt en del på loftet, så kunne barna med jevne mellomrom valgt ut leker som de ville bytte med de som er på loftet.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Hva med å gi det bort til dem som ikke har så mye? Krisesenteret eller organisasjoner som jobber med vanskeligstilte har nok stort behov dersom det er pent brukt Jeg har selv ei jente som har mange store ting som tar plass. Foreløpig er det god plass i kjellerstuen, men jeg vet ikke hvordan det blir om vi skal flytte. Føler egentlig ikke at hun har direkte for mye, siden hun er flink til å leke med alt, men det er plasskrevende,og hun har et helt bibliotek selv om hun er bare 3 år - med bøker hun leser n og praktbøker som jeg har samlet til hun blir eldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå