Gå til innhold

Amming på offentlige steder...hvordan gjør dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er feks avhengig av å ha endel puter/ammepute når minsten skal ammes...kan jo ikke akkurat drasse med meg ammeputa på cafè heller, hehe. Hvordan gjør dere det? Det er jo så vondt å sitte lenge på en vanlig stol og bare holde babyen oppe uten noe støtte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må bare gjøre litt research! En del kafeer har sofaer og da er ofte noen puter der man kan bruke. Blir ikke alltid helt optimal, men funker for en utetur og så får vi heller ta igjen litt ekstra amming når vi kommer hjem.

Eldstemann fikk jeg bare til å amme i tvillingstilling med ammepute under. Da holdt jeg meg hjemme eller ga han flaske de få gangene vi var ute for det ble for vanskelig på kafe. Han brukte dessuten 1 time på å spise, så det var uansett upraktisk...

Skrevet

Jeg gjør vel akkurat det, sitter å holder babyen oppe uten pute. Synes egentlig det går greit, selv om det ikke er verdens mest behagelige stilling...

Skrevet

Jeg brukte dyna i vogna, eller brettet sammen et teppe.

Skrevet

Jeg pleide faktisk ha med en hodepute (fordi den gikk i en plastpose og ble dermed ikke skitten) i kurva under vogna når vi var ute de første ukene jeg ammet (pumpet de første 12 ukene, så hun var litt eldre enn de fleste da vi begynte å amme). På bilturer pleide jeg legge den samme puta mellom fremsetet og barnesetet, der var det greit med plass og lett å hente den ut når vi stoppet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...