Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Er så dritt lei av at "alle" spør meg hvorfor jeg gjør ditt og datt. Hvorfor gjør du sånn og sånn? Hvorfor har jeg i melk på den og ikke på den andre osv? Jeg skjønner at de spør fordi de lurer på det, men må man spørre om det hver eneste millimeter? Det er ok at min 5 og 7 åringer spør, men at ei dame på 30 spør hele tiden? Begynner å gå meg på nervene. Hvordan skal jeg si fra på en fin måte uten å fornærme henne? Må si at hun er den typen som ikke tåler kritikk og blir veldig fort fornærmet...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Det er bare eksempel jeg kommer med. Hun kan spørre om alt mellom himmel og jord. F.eks. hvorfor jeg har melk i tomatsuppen til barna, hvorfor jeg bruker det skjerfet, hvorfor har jeg håret mitt sånn osv. Jeg blir gal. Det er ok at mine barn gjør det, men det er bare det at jeg blir sprø av å høre det hele dagen... Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Hvem er dette kvinnemennesket på 30 som du er med hele dagen som spør om ting. I ett sett.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Ei venninne av meg som ikke har så mange venner. (Det er stort sett meg hun har. Synes synd på henne da nesten ingen liker henne. Har hørt av flere som kjenner henne at de ikke liker henne eller at de synes hun er frekk og masete. Hmmm, begynner å skjønne hvorfor nå...) Men isåfall, grunnen til at jeg nesten er med henne "hele dagen" er fordi hun kan ringer meg 3-4 ganger om dagen hvis vi ikke ser hverandre eller at hun og hennes barn kommer på besøk. Og da føler jeg at jeg blir uglesett. Hver gang jeg skal gjøre noe eller har på meg noe så spør hun meg alltid "hvorfor jeg gjør ditt og datt..." Er det vanlig at man spør folk om alt? Eller er det bare meg som er rar? Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Huff for ei irriterende venninne... Spør hun for å være frekk, eller fordi hun ikke vet bedre? Neste gang svarer du bare: ".. Fordi du skal få noe å spør om." :-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 Takk for svar 1336 Har gjort det, og hun ble fornærmet... Hilsen HI PS. hun synes ikke jeg har noe å bli sur for, men når jeg for det spm "hvorfor..." nesten hele dagen enten av barna mine eller henne så blir det litt for mye. Det er fint at de spør, men det må da finnes en grense?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Takk for svar 1336 Har gjort det, og hun ble fornærmet... Hilsen HI PS. hun synes ikke jeg har noe å bli sur for, men når jeg for det spm "hvorfor..." nesten hele dagen enten av barna mine eller henne så blir det litt for mye. Det er fint at de spør, men det må da finnes en grense?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå