Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Fint navn som aldri går av moten liker også at det ikke er et typisk listenavn nå idag
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Det heter min. Født i 2000. Og mange i hans klasse heter det samme, men de fleste har et navn før el etter Thomas Thomas Alexander heter min <3 Alt er bedre enn dissa j*** motenavnene som ALLE skal ha på unga sine......
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Det er fint Veldig mye brukt for noen år tilbake, men har ikke inntrykk av at det er mange babyer i dag som heter det. Hvis ikke broren min hadde hett det, så hadde det nok vært på guttenavnlista vår..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Synes faktisk at det er et forferdelig stygt navn, men det er smak og behag.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 Kjempe fint. Hadde vært på lista her også, hadde det ikke vært for at nevøen min heter det .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå