Gå til innhold

Når dere reiser til "syden", hvor mye betyr rommet da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det bestilt tur for neste sommer, og jeg gleder meg vilt! Med en bitte liten bismak. Hotellet vi skal være på er helt nydelig, det samme er stedet og alt. Men dette med rom gnager litt. Jeg ville helst i leilighet på bakkenivå, for vi har hatt slike før da vi var et annet sted for en del år siden, og det var så genialt. Nå blir det oppe i en hotellbygning med det ekstra bråket det medfører. Og så ville jeg gjerne hatt en 3-roms siden vi er seks stykker, men de var utsolgt, så vi endte med 2 rom. Og med utsikt mot hage/parkeringsplass i stede for mot basseng og et glimt av havet i det fjerne. Men, det ble jo mye billigere slik da, faktisk nesten 20 000 kr billigere enn en 3-roms med havutsikt! Og 27 000 billigere enn leilighet nede ved havet... Og når jeg tenker slik, så betyr det jo ikke så mye med rom likevel. Vi skal jo bare sove der, henge opp litt klesvask, smøre oss med solkrem og sånt. Vi skal jo ikke være der inne sånn ellers.

Hvordan er det med dere? Betaler dere (mye) ekstra for et flott rom? Eller leilighet for den saks skyld. Nå ble det slik som det blir, og det er helt i orden, men jeg kjenner at jeg egentlig er luksusdyr nok til å kunne betale en del ekstra for et finere rom dersom vi hadde hatt råd til det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge rommet er rent, det går an å lufte uten å bli utsatt for mye støy og det ikke er mugg der, så er det greit. Foretrekker 2-roms slik at barnet kan legges og vi kan være oppe etter at hun har lagt seg.

Skrevet

Vi bruker å leie hus:) Får da eget basseng og alt for oss selv. Å bo på hotell eller leilighetskompleks er ikke noe vi ønsker...

Skrevet

Hm, nei det kunne jeg faktisk ikke tenke meg heller. Jeg liker livligheten som følger med å bo i et hotellområde, er enklere for barna å finne noen å leke med osv. Men en leilighet hadde vært fint, for det kan fort bli litt bråkete inne i en hotellbygning.

HI

Skrevet

Rommet betyr ikke veldig mye, men jeg vil ha veranda, og der vil jeg sitte i sola og ha litt utsikt.

Var i Egypt i januar. Hotellet var flott, men vi fikk rom der verandaen lå i skyggen hele dagen. Spurte om å få bytte, og vi fikk da et rom helt nede ved sjøen, med sol hele dagen. Det var litt av en forskjell i januar, for det var faktisk litt kaldt i skyggen.

Hotellets standard er viktig, samme med omgivelsene. Jeg legger meg ikke til på et hotell som er langt unna strand eller nærmeste by. Liker å bo sentralt.

Betaler gjerne LITT mer for å få utsikt og sol, men ikke så mye som du beskriver, HI.

Skrevet

Hvor var du i egypt i januar..varder den siste uka i januar i

hadaba

Skrevet

Bakkenivå kan fort bety mer innsekter =Z

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...