Weronika har 2 små gull Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Da er jeg kommet til dag 4 på overtid...trodde den fullmånen i natt skulle sette igang ting, men den gang ei.... Begynner å bli ganske bekymra for å gå 14 dager over. Skal til jm i dag så håper han har noe positivt å si ( ja, har en mann som jordmor =D ) Har ikke blitt strippet eller skjekket for modning enda, så har et lite håp om at d kanskje skjer i dag. Ha en super dag jenter!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Ingen fødsel her heller, men slimproppen har gått og har minst 3 cm åpning, men som 4-gangs kan det ta tid:( Er på overtid etter mens termin og har ul-termin på fredag så håper det skjer noe snart. Lykke til hos jordfar:)
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har 11 dager igjen... Føler meg nesten på overtid i og med at storebror kom 14 dager før! Lei nå, ja!! Lykke til Katta Høres ut som om det er like rundt hjørnet nå!!
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Og lykke til Weronika, skulle jeg jo skrive!! Håper de får satt igang noe oppi der. Overtid må være no' dritt :s
♥ Min engel ♥ Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 - 9 dager her. Overtidskontroll på fredag, har tenkt å grine meg til igangsetting for er sååå sliten og lei nå!!!
Maybeline Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 -7 dager her. skal settes igang på søndag, den 11 dagen over.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Takk for det Alessi, Har fått 2 gutter 2 uker før, ei jente 4 dager over, og denne gangen er det jente igjen. Venter spent på riene nå, men ser ut til at det tar sin tid:(
Weronika har 2 små gull Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 12. oktober 2011 Da var timen hos jm over, å fikk ny time på sykehuset i morgen til overtidskontroll. Håper alt ser bra ut, å at lillegutt har tenkt seg ut snart! Kjæresten skal på jobb hele helgen å han kjører tog langt avsted...så det er ikke bare for han å snu å komme hjem hvis fødselen er i gang. Det kan ta opptil 4-5 timer ør han er hjemm igjen. Så er noe bekymret for at det skal skje i helga. Men må si jeg er positivt overraska over hvor snart jeg fikk overtidskontrollen. Er jo 41 uker i morgen, men er ikke 1 uke over termin før på lørdag.
Babylykke2011 Skrevet 12. oktober 2011 #10 Skrevet 12. oktober 2011 (2 dager til termin) Skal til JM i morgen, er det vanlig at hun sjekker modning da?
Gurine og gulla Skrevet 12. oktober 2011 #11 Skrevet 12. oktober 2011 jeg er 6 dager på overtid, skal på overtidskontroll i morgen.. har hatt mye maserier i natt og i dag så håpe noe skjer snart:)
Heidish Skrevet 12. oktober 2011 #12 Skrevet 12. oktober 2011 -2 dager her. Var en tur på butikken i stad og trodde jeg kjente ei første ri, men det har i alle fall ikke kommet noe mer. Masse kraftige kynnere og veldig støl dernede. Lurer på om slimproppen har gått litt og litt for noen dager siden, men litt usikker på det. Synes bare det kan starte nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå