Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Frokost: 2 skiver med lettsmør, hvitost og paprika Middag: 1/2 - 1 porsjon Kvelds: 2 skiver med lettsmør, hvitost og paprika
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Du spiser litt sjelden, og for lite frukt og grønt.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Altfor sjelden. Lite varierende og alt for lite frukt og grønt. Man bør spise litt hver 3 time.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Du spiser for lite, for lite variasjon, og det må mer frukt og grønnt til.. Om du prøver å gå ned i vekt, så kan jeg hilse deg og si at du herved ødelegger forbreningen din. Jeg gjorde likedan når jeg var 18 år og ville ned i vekt, ødela forbreningen min totalt på det der, nå er jeg sart 24, og ser enderlig at vekta kryper nedover igjen, spiser litt hver 3 time, 3 måltider består av frukt eller grønnt.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 For lite og for sjelden, skjønner at du følger lavkalori, men det er kanskje greit å variere matinntaket allikevel, er ikke bra med hverken for mye kalorier eller karbohydrater, vekten min stangerer i hvert fall, selv om jeg skulle spise lavkalori. Du vil nok gå ned ved å spise lite og sjelden, men du vil gå fort opp igjen også.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Vil supplere ved å si at middagen består av rent kjøtt og mye grønnsaker. HI (som nettopp brøt den vanlige frokostrutinen ved å spise ananas med lettyoghurt og havregryn)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 Hjelper jo ikke det, når du spiser for sjeldent, for lite variert, og for lite frukt/grønnt
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Okay, greit nok, men selv om vekten min stagnerer når jeg spiser for mye karbohydrater, behøver det ikke være alle, jeg må dessverre passe på både det og kalorier. Står fortsatt fast ved at du spiser for lite, og for sjelden. Det gir resultater nå, ja, men det vil med tiden skade forbrenningen og gjøre at du går opp så snart du går tilbake til normalt, og jeg tenker at du neppe har planer om å leve på den dietten resten av livet. Blir du ikke sulten? Man skal ikke være sulten selv om man er på diett.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #9 Skrevet 12. oktober 2011 Men jeg har ikke apetitt. Må tvinge i meg maten. I tillegg til å ikke være særlig sulten, så er jeg så matlei. Er ikke noe som frister meg Tvinger i meg det jeg spiser for at kroppen skal få litt næring. Hadde det ikke vært for familien, så hadde jeg droppa middagen og. Det er et ork å spise et så stort måltid :/ Jeg sulter meg ikke, og heller ikke slanker meg, for dem som tror det. Men dette jeg har listet opp er det eneste jeg orker å spise. Og nei, jeg er ikke gravid eller ammende. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå