Gå til innhold

finnes det noe som heter svangerskapsdepresjon også ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har det helt jævlig, bare verre blir det, irriterer meg over alt er sliten trøtt og bare lei. vil helst ligge under dyna og gråte hele dagen,men pliktene kaller. kjenner at det bobler over nå og vet egentlig ikke hvordan jeg skal forklare det, ser ikke lyst på noe og kaver meg gjennom hver dag. på toppen av alt pga disse følelsene går jeg med røyksug :( hva sjer ? føler ikke jobben har forståelse om jeg sykemld meg heller. kan noen berolige meg med at det blir bedre tilslutt, for nå går alt bare feil vei :( masse klaging her men måtte få det ut en plass gjerne noen kjenner seg igjen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dt høres ut som du sliter litt.. Nå er det viktig at du får hjelp ! Kontakt din fastlege. Og fortell han hvordan ting ligger an. Slik at du kan få henvisning til noen å snakke med. El.jordmor!

Håper du får bedre dager..begynn med å gjøre noe kosli for deg selv..

Skrevet

Ja det er absolutt noe som heter svangerskapsdepresjon.

Jeg har det. Det begynner å bli bedre, men det har tatt fra meg mye i dette svangerskapet og gitt meg mye dårlig samvittighet og jeg er livredd for å utvike svangerskapsdepresjon også.

Snakk med jordmora di eller legen din om det. Hjelper å ventilere.

Skrevet

** Livredd for å utvikle fødselsdepresjon også mente jeg selvfølgelig. 09:47

Skrevet

det jeg var redd for, hvor langt påvei er du ? 14 uker her. har du gått til jordmor og pratet om dette,og har det hjulpet ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...