Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Spiser 5 gonger for dagen. Frokost: Yogurt. 3 stk knekkebrød. med varierende pålegg Mellom: Yogurt. 3 stk knekkebrød. med varierende pålegg + frukt Middage: Masse grønt og litt av middagen. Elsker wok Mellom: Yogurt. 2 stk knekkebrød. med varierende pålegg Kvels : Yogurt. 2 stk knekkebrød. med varierende pålegg + frukt. Er glad i Yogurt og Wok. Er 5 mnd på vei og tanken bak er blodsukkeret. ( har diabetes i familien) Spiser jeg forlite pga av Graviditeten ?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Hvorfor spiser du bare litt middag? Du kan helt sikkert leve sånn, men jeg hadde blitt gørrlei knekkebrød og yogurt... :-) Trodde sånn moderat lavkarbo, alla fedon lindberg var det beste mot sukkersuke...? Snakk med jordmor om det du og ikke dill for mye med kostholdet når du er gravid :-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Hvorfor spiser du så mye youghert og knekkebrød? Jeg hadde blitt skikklig lei av det kostholdet i løpet av en uke. Det er greit med yughert, men 4 ganger om dagen? Har legen anbefalt det kostholdet der?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Er ikkje melke elsker. Så Yogurt er jeg glad i og om sommeren spiser jeg den feitaste Yogurten for å holde oppe sukkerbehovet vedr. min arbeidsplass. Jobber i 60 til 80 grader om sommeren og drikker mykje og da starta jeg med Yogurt og det har jeg blit så glad i. Drikker så mykje vann at ein mysser matlyste. Er redd for svangerskapsdiabetes )
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Du får jo i deg sinnsykt mye sukker med all den yoghurten da, med mindre du utelukkende spiser den naturell.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 10:16 - det er ikke så mye sukker i yoghurt som alle vil ha det til.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 Lurer på hvordan kostholdet ditt var før, siden dette representerer det nye. Kostholdet ditt er veldig karborikt og ubalansert. Det er en utvilsomt en del sukker i yoghurt (hvis den ikke er naturell) - bare å lese innholdsfortegnelsen, så ser du det. Og med 4 stk per dag blir det en god del. Dette høres ikke ut som et bra kosthold for blodsukkeret. Jeg ville tilført mer protein, erstattet noen av knekkebrøene med noe annet og kuttet ned på yoghurt dersom den ikke er naturell.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Det er sinnsykt mye sukker i yoghurt. Sitter å ser på TV2 nå hvor de tar det opp. 6-7 sukkerbiter er det i hver yoghurt. Litago og Tines. Om du er redd for sv.skapsdia så bør du holde deg unna yoghurt. 4 stk om dagen er jo helt galskap. Lurer også på hvordan ditt gamle kosthold var..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå