Gå til innhold

Tidlig ultralyd i dag! Jiiippiiiii =)


Loli84

Anbefalte innlegg

Yes, da fikk jeg en time med tidlig ultralyd hos jordmor =) Gleder meg så sinnsykt mye...

Jeg får jo sikkert ikke sett så veldig mye, siden spiren bare er 4-6 mm langt..MEN jeg kan høre hjerteslag (forhåpentligvis)

 

Åhhh jeg håper dette går bra, og hvis det går veien i dag, så skal vi fortelle det til familien =) Gleder meg.

 

Og min samboer, (pappa'n ;) skal være med :) han er sååååå skjønn!

 

Ha en flott dag alle sammen!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yes da var det gjort =)

 

Jeg fikk se hjerteslag og så vidt se spiren!

 

Åhhh herregud...jeg ble såååå glad. Alt er i skjønneste orden og ser faktiskt ut som jeg må flytte meg inn på Mai-Terminklubben :) Jeg trodde jeg var 7 uker på vei, men jeg er nok 6 uker på vei.

 

Men det gjør ingenting. Nå kan jeg slappe mer av og nå skal vi fortelle det til de nærmeste i familien :)

 

Nei, dette var fantastisk herlig =)

 

Ha en god dag alle sammen og nyyyt dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurte på hvorfor så mange får tidlig ul her?

For bare det å få en legetime for svangerskapskontroll for min del er nesten umulig før jeg er 12 uker på vei!

Venter min 3.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som får pga risiko svangerskap....og pga av det er en del ivf par her inne. Om det gjelder alle vet jeg ikke, men hvertfall noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer litt på regningen her, altså termin. Hvis du i utgangspunktet trodde du va 7 uker på vei og da hører til i juniklubben, hvordan kan du da flytte til mai-klubben hvis du er kortere på vei? Det er jo hvis du er lengre på vei det da.

 

Jeg er 6+2og har termin rundt 10juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...