Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har prøvd å lese litt på nettet, men jeg synes det står så mye forskjellig og lite. Jeg TROR og på en måte VET at jeg har kjønnsvorter. Det er kjempe ubehagelig, og jeg hater ordet "kjønnsvorter". Jeg har enda ikke vært hos lege med det, fordi jeg har skrekken for det. Sist jeg byttet sexpartner og skulle sjekke meg tenkte jeg at jeg ikke trengte legetime for å sjekke, fordi jeg kun skulle ta prøver. Tror hele bygda som satt på venterommet hørte hva jeg skulle sjekke ut da. "Hva skal du sjekke?", "Øh, eh, øh, for kjønnsykdommer", "Hva sa du?", "øøh, jeg har byttet partner, sykdommer der nede!". Jaada. Jeg har fått med meg at man kan få antibiotika for det, men at de fleste får tilbakefall? Er det noen som har hatt kjønnsvorter og fått det bort liksom? Hvor lang tid tar det osv?...... Og hvordan sjekker de det? Kan jeg bestille time hos gynekolog evt for å sjekke og bli behandlet for det? Jeg har nemlig en litt ekkel lege jeg ikke ønsker at skal se på meg der nede. Takk for alle svar!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Hei. Jeg har hatt kjønnsvorter i mange år. Veldig irriterende. Man vet aldri når de dukker opp. Føler meg forferdelig skitten og pensler de med condolyne (må ha resept på dette) og så går de bort etter noen behandlinger. Dessverre blir du aldri kvitt viruset, og du kan få vorter gjennom hele livet. Så jeg anbefaler deg å oppsøke gyn og få sjekket det skikkelig og evnt få resept på medisin. Du kan evnt fjerne de med laser eller fryse dem bort.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Og du... Antibiotika funker ikke på hpv viruset. De har ikke funnet en kur enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå