Gå til innhold

Flere med baby som ønsker å bli gravid igjen?


Lullunutu

Anbefalte innlegg

Her i huset har vi en sønn som blir tre år denne mnd, å en sønn på vell 6 mndr. Har blitt enig om max tre barn, og jeg (vet ikke helt med mannen, er nok litt mer skeptisk) ønsker å få en til. Tenker jo at det beste er vell å bli ferdig med det? De har jo så utroli stor glede av hverandre og det er vell verst å gå fra en til to?

 

Noen som har erfaring med å få tette barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er nå veldig høygravid, og vi har allerede snakka om å hoppe på karusellen igjen så fort som mulig ;) Jeg blir 36 og han blir 39, så tiden begynner å bli litt begrensa for oss, da vi ønsker oss både nr2 og nr3 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid med nr 3 nå... men ungene våre er litt større da, de er allerede 4 og 7.... Så neste kommer 4,5 år etter mellomste... (i nov/des) Vi har alltid vært sikre på å ha tre barn, men har heller ikke hatt det travelt med å få alle... De to største har hatt enorm glede av hverandre hele veien og de er det nesten 3 år mellom.... =) Min søsters unger er det 18 mnd mellom og de ggør ikke annet enn å krangle hele tiden! (våre leker bedre sammen enn de to)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 18 mnder mellom meg og søstra mi også, å vi har vært gode venner hele oppveksten, lekt godt og hatt mye glede av hverandre. Skal ikke lyve å si vi aldri har kranglet (for det har vi!!!), men det tror jeg de fleste søsken til en viss grad gjør. Ser på svigersøstra mi som har tre jenter med 5 år mellom alle, og de er ikke bestevenner for å si det slik. Så det varierer nok veldig :-)

Er rimelig sikker på at vi blir å starte på snart. Har gått på minipillen og ett par ganger glemt den av :-/ Venter mens imorgen, så får vi ta det derfra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...