Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 foler meg helt rar., gikk bra de forste dagene men naa vil jeg bare sove., har angst, og foler meg paranoid. tror alle ser paa meg, prater stygt/tenker stygt eller vil meg vondt..de jeg er med faar meg til aa fole meg trygg helt til de begynner aa drikke.. paa dagtid er alle trivlige, men paa kvelden vil jeg skygge banen.. slitsomt. vet ikke hvor jeg vil med dette..
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Erm hvor er du og hvorfor er du der?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Men kjøre deg, kom slike tanker helt plutselig? Har du mann og barn rundt deg? Du må iallefall ikke drikke, da gjør du ting verre for både deg selv og familien. Hva med å oppsøke lege i morgen? Hvordan havnet du der du er?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 kom helt plutselig da jeg vaaknet.. var helt kvalm og ingenting fristet, ikke mat ++ mann og barn er ikke rundt meg naa.. ordnet meg noen dager med nett naa, saa kan ha kontakt med andre litt, men hjelper lite.. skal jo egentlig vaere paa ferie men. har ikke drikki saa mye selv.. sitter paa ei oy i middelhavet. hi
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Har du fått i deg noe, kanskje? Hvis du aldri har opplevd noe slikt tidligere høres det jo rart ut.. Er du med venner? Gode venner, altså? Går det greit om du faktisk skygger banen om kvelden? Du kan lese en bok og roe kropp og sjel. Kjip situasjon, men en øy i Middelhavet høres egentlig helt fantastisk ut. Skal du snart hjem?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 trur ikke jeg skal ha faatt i meg noe. jeg er med noen bekjente. litt kjedelig aa maatte skygge banen siden det er paa kvelden ting skjer her :/ ja disse dagene tidligere har vaert helt fantastiske. skal hjem om ca en uke.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #10 Skrevet 13. oktober 2011 tja, er det samme.. like vondt naa.. noen dager igjen naa, haaper det blir bedre
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #11 Skrevet 13. oktober 2011 Hvor gammel er du? Hvorfor ikke ta et fly hjem?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #12 Skrevet 13. oktober 2011 siden det allerede er betalt for buss/fly hjem om noen dager saa prover jeg aa holde ut.. er 23.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå